när det inte blev som det skulle...

nu är det ett bra tag sedan jag skrev, inte funnits tid, eller lust heller för den delen!
Dagarna går, och bara blir tyngre och tyngre.. saknaden av min mormor blir bara mer och mer...
jag försöker tänka gott, men slutar alltid i tårar.. jag vill inte förstå att hon är borta föralltid.. Jag vill bara ha min mormor tillbaka.. som jag kan sitta o prata om allt.. i alla stunder...
imorgon, eller idag blir det.. klockan är över 12.. skulle hon nolla för 7:nde gången.. skulle fira henne i trädgården.. hur kunde man veta detta för ett par månader sedan.. nä, allt suger just nu...
Men Andy fyller iaf 10.. hans första nolla.. och det ska minsann firas!!


snart semester, snacka om att det behövs.. huvudet bara snurrar... trött på allt, precis allt!!!!
den 17 börjar skolan, ska bli rikigt kul att börja plugga igen.. köpa skolväska.. pennor.. block.. oooh yes!!!

Nää... over and out..


///Lm


Alltid förevigt.... Kärleken.. saknaden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0