andetag för var sekund

.. veckan har varit bra, börjat jobba på nytt ställe med härliga människor... Tankarna har varit fokuserade!!
Men måndagen började hårt.. jag vaknade, kollade på mina kassa program.. Sen ville jag gå till henne.. som vanligt.. men de gick inte.. jag visste att hon inte var där.. men jag ville så gärna att allt skulle bli som vanligt.. för.. jag ville ju gå till henne.. precis som jag brukar göra!!

idag var det vårt sista farväl... Så vackert, men ändå så jobbigt. Den person som alltid funnits där för en, för alla.. Veckan hade ju börjat så bra, trodde tårarna var slut.. Jag tänkte. denna tid enbart för henne.. porten öppnandes, och luften bara försvann, visste inte om jag vågade andas.. gråten i halsen... men där var hon...  Vackert.. men det var HON som var där... min mormor.. min mormor...  Miljoner Tårar!!

jag kan fortfarande inte förstå, ibland i mina tankar kan ja fortfarande planera hennes födelsedag med Kusin.. här i trädgården, med de smörgåstårtorna ja bett bror om... vårt planerande om hennes present för att göra de bättre... för att vardagen skulle bli så mkt bättre!

Varje dag, flera gånger om dagen.. pratar jag om henne.. för hon finns i vardagen.
När jag pratar om henne, känns allt så mkt bättre... för då finns hon. Hon är där hemma.



Jag är tacksam för all tid, all hjälp.. ALLT!

Mormor, min bästa vän... vår räddare i många lägen! TACK TACK TACK!!


älskad.. MYCKET saknad.. alltid förevig.. varje dag, varje timme, varje minut.. finns hon i mina tankar!!

jag sväljer luften, och den försvinner.. en evighet.. tills den kommer tillbaka


///LM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar henne med massa:(

2010-07-07 @ 20:17:25
URL: http://maaadsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0