Jul..

Snart är det jul och det är då mycket blandade känslor.

Hade det inte varit för vår vilda älskade 2 åring då hade jag skitit i hela grejen och stannar hemma.. 
Det gör bara så  ont att inte fira julen på det sättet som vi skulle, som vi pratade om förra året. Vi ska givetvis fira med bägge barnen, men Kian får bara en stund på kyrkogården.. Vi ska gå till kyrkogården, bara den meningen är sjuk!! 
Jag håller på att gå sönder av saknad..  Hade det inte varit för hans stora syster.. Så vet jag inte vart jag befunnit mig idag.. Hur jag hade mått.. Jag vet bara att man tvingas överleva.. Tvingas ta imot alla idiotiska kommentarer ifrån folk som är helt okunniga! 
Att se på hur folk ryser till när jag nämner Kians namn,, Kian är med i vårt dagliga liv, hans nämns och pratas om lika mycket som sin syster. Folk har nog svårt för det, men de är ju inte de som tvingas leva ett liv som detta! 
Nej, vi pratar om Kian i allmänhet för det  är så det är. 

Jag har tänkt en del på detta skit år, och det är verkligen det värsta året jag någonsin varit med om fast även ett av det vackraste.. Stunden då Kian kom upp i vår famn, blev han lika älskad dom din storasyster ifrån första stund trots hans lilla hjärta inte slog! 

Nu vill vi ha ett bättre 2014, och väntar på ett besked som kan hjälps till på traven men med vår vanliga otur lär vi väl få bo i en jäkla lägenhet flera år till.. Jag vill Bo i hus, h en trädgård som Julii kan leka och hitta på hyss i. Kunna vara ute om sommarkvällarna utan att ha hyreslägenheter runt om med fullt av folk!! 
Ja vi väntar på besked.. Vill bara ge min flicka en bättre uppväxt. 


 Som sagt.. Snart jul!

//lm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0