4 mån

Nu är det den 12 oktober.. 

Om 10,5 t och 4 mån sen kände jag dig sparka för sista gången, och hjärtat sakta slå..
4 mån av tung saknad och smärta! 
4 månader och 19 timmar sedan du föddes tyst och stilla.. Upp i min famn!

Sov knappt inget förra natten, tankarna bara snurrade av alla känslor.. Och det resulterade i att jag fick sjuka mig ifrån jobb.. Halva dagen i säng och hade ingen ork i kroppen.. Känslan av att inte vilja stiga upp kommer oftare och oftare... Kanske var det för tidigt att börja jobba? Kände mig iallafall tvingad till det.. Jag orkar inte!! 

Jag försöker gott att umgås med folk, men känner mig som världens tråkigaste.. Går inte skratta och vara glad på riktigt!! 

För4 mån sedan låg jag och kände på min mage och tänkte att snart är det över, snart har jag honom i min famn.. 
4 mån! 

//lm

Kommentarer
Postat av: Jane

Kram ❤️

2013-10-16 @ 06:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0