Den klaraste stjärnan, där är du min ängel!

Tankarna är huller om buller, så mycket som man undrar. Undrar om jag verkligen var gravid, gått igenom en andra förlossning, fått mitt andra barn!
Sist jag skrev i denna blogg var när mormor gått bort, vilket var det värsta i mitt liv, nu har jag mist mitt egna barn, vår egna perfekta lilla kille Kian, DET är det värsta någon någonsin kan vara med om.
under 9 mån längtade vi efter juliis lillebror. Att ha en flicka o sedan få en pojk, vi kunde inte bli lyckligare. Aldrig hade jag någonsin kunnat tro att allt skulle vändas upp och ner, att lillebror skulle dö, för ens barn ska inte dö före sig själv!! 
Kian är i mina tankar ifrån morgon till kväll, ja även nätterna eftersom jag har så svårt att kunna somna. En konstant saknad efter vårt barn, saknaden efter hur liver skulle ha varit med lillebror. Undrade ofta hur Julii vår dotter skulle reagera när hon skulle få träffa Kian för första gången, hon älskade ju alla bebisar, ja vi var super nyfikna. 
nu är allt borta, helt tomt.. vår bebis fattas!
 
Många gånger blir jag så irriterad, arg och besviken på människor.. de hade ju aaaaaldrig överlevt om de hänt dem själva, nä de hade dött eller bara legat under täcket resten av livet, väldigt lätt att säga när man inte vet.. vi tvingas ut Ivardagen, tvingas gå vidare trots hjärtat värker som om de exploderat i tusen bitar. Julii har verkligen  hjälpt oss att imellanåt hitta glädjen.. Samtidigt som det är skit tufft me en trotsig 2 åring samtidigt som man försöker bearbeta sin sorg. Både dagis och släkten har varit till stor hjälp då vi/jag behövt tid själva, när man inte orkat. Julii ska absolut inte få lida för att vi inte mår bra.  
 
Jag blir ofta så arg, arg över att Kian inte äns fick en chans.. Önskar så många ggr jag bara få hört honom skrika, fått se hans små ögon.. Vi fick iaf se honom, den vackraste pojk jag någonsin sätt, och jag saknar den tryggheten jag hade när han låg på mitt bröst varm och god! 
kommer man någonsin acceptera att han längre inte finns? Han som rörde sig aktivt i min mage i 9 mån, busade på UL.. 
kian ÄR vårt andra barn, vi är tvåbarns föräldrar.. Tänk jätte mycket på just frågan om någon skulle ställa, om hur många barn man har.. Men var gång så blir det svar två, skulle jag säga 1 så skulle jag känna att jag sviket Kian.. 
 
 
Den klaraste och vackraste stjärnan, där sitter du min ängel! 
 
//L
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänker ofta på er. Det är den största skräcken jag har i mitt liv - att förlora mitt barn. Känner verkligen med er, fast jag inte ens kan föreställa mig smärtan ni bär.

Du HAR två barn, Linn!
Båda är bara inte på samma ställe. Men tvåbarnsmamma, det är du.

Kram

2013-09-10 @ 00:00:49
URL: http://quina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0