Jag undrar..

Ibland undrar jag om folk förstår.. Förstår att det är vår son vi förlorade, han var inte bara ett barn i min mage utan vår son. Ett helt liv som vi skulle följa, ett liv som vi skapade! 

Kian är vår son, inget man bara kan glömma, och ingen jag absolut inte vill glömma.. Ibland känns det som folk vill att man ska försöka glömma, eller är de bara så jag uppfattar vissa kommentarer ..  Varför ska jag försöka att inte tänka för mycket? Skulle jag sluta tänks på honom så känns det som om jag sviker honom.. Att svika sitt barn är inget en normal förälder vill!!!

Jag är så trött på att höra kommentarer som " ni är unga det är bara att försöka igen" och då undrar jag vad i den meningen som gör att smärtan av sitt förlorade barn försvinner? Smärtan kommer alltid att finnas, men att acceptera kommer jag göra en vacker dag, inte nu, inte imorgon.. Men att förstå varför vi inte fick behålla Kian.. Kommer jag aldrig att göra..

Kian är vår son, inte ett missfall.. Utan ett barn som var så redo för denna värld ! 

/L

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att folk inte riktigt vet vad dem ska säga, och att det bara kommer ut något dom låter fel. Dem menar nog inget dumt. Kian kommer alltid finnas i minnet och i våra hjärtan. Finaste ängel som finns, och han är eran son, en helt otroligt fin ängel.❤

2013-09-18 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0