Känslomix

Älskar
Saknar
Längtar
Arg 
Besviken
Lurad
 Känslor som är så blandade så man oftast inte vet hur man mår..

Jag hatar att bli frågad hur jag mår.. Bra? Mår jag bra? Verkligen inte.. Jag ljuger pm jag säger att det är bra! 
Försöker hålla ihop vardagen, försöker få in rutinerna.. Men jag blir så trött.. 
Jag vill kunna somna på kvällen för att vakna upp pigg, inte ligga vaken halva nätterna.. 
Jag vill må bra.. Hur gör man? För när jag försöker slutar de oftast i tårar av trötthet.. 


Jag minns varje sekund med honom vid mitt bröst.. Den värmen och trygghet... Att få känna vårt barn, vårt fina barn vi tillsammans har skapat! Och jag blir så arg för att jag inte får ha honom hör, arg för den förbannade navelsträngen, arg för att förlossningen i te startade tidigare, arg för hans hjärta slutade slå.
Jag är arg! 

Jag är så glad för nya vänner jag lärt känna..som tragiskt nog förstår, som man kan prata med och känna sig trygg! <3 


Jag vill bara ha en liten Kian bredvid mig i sin säng.. Hålla mig vaken om natten, att bara kunna sitta timvis och kolla på!
Saknad!



/L

Kommentarer
Postat av: Therese (melikey0u)

<3 är glad att ni hitta in på min tråd <3 fast de hade hellre fått vara för våra små levde! Kramar

2013-09-19 @ 21:27:29
URL: http://theresenylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0