Mat!

Ja då har vi nu hoppat på citygross matkasse igen efter har tröttnat på att hitta på middagar!
Citygross har ett väldigt bra pris, om man vill testa, jämfört med linas matkasse som är dyrare.. Tycker ändå att recepten är desamma.. Ovanliga, men visst har kanske linas lite mer nyttigare och ekologiskt! 
Att vara sjukskriven ger inte den bästa ekonomin som citygross passar oss fint
Jag blev glatt övertaskad av veckans recept, allt är bara så spännande!  
Eftersom jag gett mig fan på att jag ska ner i vikt så älskar ja att det är bra ned sallad till middagarna.. Perfekt!

Denna dagen började vi med.. 

Och de var roliga och lätta att göra!



De blev en succé hos sambon.. Lite extra smakrik!
Recepten är väldigt lätta att följa med, så imorgon blir det torsk med currysås och potatismos.. ;)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0