Mitt hjärta är halvt!

Idag är de väldigt blandade känslor! Det är så mycket som gör mig ledsen hela tiden.. De kommer som käftsmällar.. Och smärtar mer än ord kan beskriva! 
Andra människors lycka är ett exempel.. 
Jag har åxå levt e den där lyckliga äckliga bubblan.. Men den kraschades fort och hårt!
Kan inte världen stanna och vänta ett tag? 

Jag är ingen människa som vill gråta offentligt, det är bara inte jag! Men mitt jag är försvunnen, och kommer aldrig mer tillbaka. Nu måste jag bygga upp en ny människa.. Hur gör man det? Jag kommer aldrig kunna bli som innan.. Samtidigt som att jag inte vill bli " hon som förlorade sitt barn" utan en person.. 

Ingenting är bra eller nyttigt just nu.. Att lära sig leva med smärtan kommer ta tid .. 
Jag skiter fullständigt i andras lycka, jag vill inte äns veta.. Varför ska ja bära andras lycka när jag har förlorat ett! 
 
Som sagt.. Blandade känslor.. Idag är jag bara så förbannat ledsen på världen!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0