Tänk om..

Tänk om jag hade haft mitt besök hos bm en timme tidigare? Hade han överlevt då? Hade han varit frisk eller hade han varit hjärnskadad då?
En jäkla timme hade kunnat förändra allt.. 1 timme, 60 minuter... 

Dessa tankar kommer och går hela tiden.. Hur ska man få frid? 

När jag var gravid med Julii festade jag och drack vid två tillfällen innan ja visste att jag var gravid, och sluta röka helt tog ett tag.. Ut kom världens finaste och friskaste lilla hjärta..
Med Kian varken rökte jag eller drack, var försiktig med maten.. Och han fick inte leva? Jag som var så försiktig..

Tankar och funderingar hela tiden.. 
Just nu ligger min vackra dotter bredvid mig i sängen och snarkar.. Det känns tryggt, jag är så jäkla rädd för att något skall hända henne! Varje kväll smyger jag in i hennes rum för att se att hon andas innan jag lägger mig.. Älskade unge! <3

Kommentarer
Postat av: Hoho

Klandra aldrig dig själv!

2013-09-17 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0