Hur?

Några veckor kvar innan lillebror är här, men just idag undrar jag hur jag ska orka!  Efter igår kväll när jag inte fick responsen ifrån magen, trodde jag det var över.. Allt jag kunde tänks på var att jag orkar inte igen, se ett stilla hjärta, begrava ännu ett barn! 
Tack och lov hittade jag angelsoundet och fick responsen lite efter.. Men kan säga att det blev inte många timmars sömn i natt! Jag är så fruktansvärt rädd att mista detta älskade lilla pyre.. Det är så svårt allt. Önskar jag kunde ha den pirrande känslan.. Fantisera om hur de ska bli! Men det går inte, istället får jag ta dag för dag och hoppas! Kan inte se mig sitta där med en levandes bebis i famnen! Och J pratar dagligen om bebis, vad hon ska höra med bebis och vad hon ska ge till bebis.. Älskade unge'

Bara Efter igår kväll är jag helt slut, inte på humör.. Hur ska då dessa sista veckor gå?? Gå och känna så här? Tack och lov har lillebror varit igång rätt bra idag! 

Och just nu är jag så fruktansvärt trött på alla människor som påpekar om hur bra det kommer gå denna gången.. Men vadå, bra skulle de gått förra gången med?? Jag tar inget föregivet.. Allt jag kan hoppas på är att vi får en levandes bebis till oss!

Det enda som gjort mig glad idag, är mitt busfrö J som hittar på tokigheter hela tiden! ❤

//Lm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0