Skrivandet

Dagarna går, och ett tag nu har Jag inte hunnit med bloggandet. Men så kommer just de där dagarna som de större behovet träder fram. 
Det finns så många olika känslor i denna kropp som ibland blir försvåra att hantera.. Då blir det totalt svart och blir svårt att ta sig upp! 
Just idag är det hanterbart, men så fort det kommer något negativt så svartnar det. Är det bara så att det är så här man ska leva? Att istället lära mig hantera det svarta? 

Jag känner mig förbannat lycklig, ledsen, arg, sorgsen och tacksam.. Vad är det förblandning?  

Nej sorgen tar inte över mig, men ibland är det bara svårt att hantera.. Och jag behöver få sakna och gråta.. Explodera ordentligt.. 




//LM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0