En bit in i verkligheten!

Idag börjar jag jobba igen.. Jobba? 
Jag som skulle vara mammaledig nu, gå runt på stan för att senare ta en kaffe och njuta av tystnaden när lillebror sov gott i vagnen.. 
Allt är de dröm, en förbannad mardröm!

Visst vill jag få in rutiner i vårt liv igen, men de känns bara jobbigt! De flesta säger att de är bra för mig så jag kan tänka på annat.. 
Vadå tänka på annat? Jag vill ha Kian i tankarna, jag vill inte att han ska försvinna.. Sen handlar de inte varsin tankarna, jag klarar inte av stress och hur kommer de då bli om de skulle bli en krissituation på jobb? Jag blir virrig, får inte fram ord och gråter! Det värsta är mitt minne, fortfarande glömmer jag saker hela tiden... 

Idag är ingen bra dag, de regnar ute och. Jag är trött! 

Jag ska börja jobba idag...

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0