HOSTA, SNOR OCH FEBER...

det var på tiden att jag började skriva igen.. känns så skönt att kunna få skriva av sig lite då och då..
Så e de!!

Dagen Läge... En fruktansvärt host som inte vill försvinna.. feber.. o nu börjar minsann förkyldningen komma tillbaka igen.. men HALLÅ.. jag som ALDRIG är sjuk.. blir sjuk 2 ggr på en månad, för att göra de ännu värre så hade jag sett fram imot denna dagen, skulle gå breve denna veckan på de nya stället... Men denne tur ligger såklart i vårt underbara släkte..!!!!

Resten av denna dagen blir soffan med täcket.. o datorn så klart!!


Nu börjR minsann våren titta fram ordentligen, underbart, om man bortser från sjukdom.. så Mår jag kanon just nu, våren ger mig ett lyckorus.. Orkar mer och mer.. jag blir bara så glad!!

Nu ska casper och jag vila en stund...

//Lm


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att du har börjat blogga igen! ser framemot att läsa! Tråkigt att du blivit sjuk! och du som skulle gå bredvid på det nya stället och allt! Aja är man sjuk så är man sjuk!

2010-04-12 @ 14:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0