Hjärtat blöder..

dagen som aldrig skulle komma, som aldrig funnits som aldrig tänks...
tankarna bara snurrar och snurrar, tårarna bara flödar, bara tanken att aldrig mer få se dig, få prata med dig gör så ont att hjärtat det värker.
Du var allas mitt punkt, allas hjälpande hand när något vart svårt..
Du har alltid varit en stor del i mitt liv... hur ska livet nu kunna fortsätta utan dig?


jag väntar fortfarande på att du ska ringa.. eller möta dig ute ´med snobben...
Hur ska allt gå vidare.. jag  kan inte förstå.. detta finns inte!!!


Mormor, jag älskar dig, jag saknar dig..
Mitt hjärta kommer altid ha ett rum av kärlek av dig!!!!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejsan! usch då beklagar sorgen! tänker på dig!

2010-06-01 @ 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0