Nattens svårigheter..

... kl är 01.46 och jag har inte somnat än, jag som ska upp tidigt imorgon.. baah.. hur ska detta gå till.
Konstigt nog att jag inte e tröttare än va ja BORDE vara med tanke på den lilla sömnen jag haft den senaste tiden.. blev ju inte bättre av att få ett sms mitt i natten, blev ju heeeeel spänd på de haha.. en sak att säga om det.. "va var det jag sa" =)

Casper sitter här bredvid och stirrar in i väggen.. ibland undrar man om de ser något som ett mänskligt öga ej kan se.. stirrar och blänger lite surt på mig, jag stör honom väl med mitt knappande på datorn.. Han är iaf nöjd med soffan, efter som han verkligen breder ut sig så att ken och jag få trängas i hörnet.. haha.. men han e min lilla älskling.. Casper, den konstigaste, knäppaste med underbaraste katt som finns.. han vet när jag är ledsen då han lägger sig nära mig och pussar på näsan!!

Natt natt natt.. mörker mörker mörker.. vad ska man säga.. jag vill sova, men kroppen säger mig nått annat, är precis som om det är något jag borde göra.. kliar i fingrar och tår.. efter dessa veckor känns det så konstigt.. att längre inte finnas till hands.. vad man än gör så kommer hon inte tillbaka.. hur ska man någonsin förstå..
orättvisa!!


Saknad!!

//Lm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0