leva..


"jag har vaknat upp ur min koma, idag lever jag"

Det är precis hur jag känner.. kanske är det du mormor som ger mig kraft..

Jag börjar verkligen må så mkt bättre, psykiskt.. som min granne sa idag " du ser verkligen piggare ut Linn, de syns på långa avstånd" skönt att höra de.. att andra ser.. Jag är en annan Linn idag..!!

men dagarna verierar, bara jag får ha mina sörje dagar .. Gråta mängder..
 Tänker på mormor varje dag som går..
Nu när vi talat om hälsa o sånt på hälsopedagogiken slog de en tanke.. fundrarar väldigt mkt.. Så länge jag inte accepterar hennes död,så känns det som hon fortfarande e här.. De låter kanske konstigt.. just nu känns det bäst.. men en dag.. mkt långt fram.. kommer jag att förstå.. men inte idag...  Men kommer sakna henne varje dag i hela mitt liv!!




Alltid förevigt**

//Lm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0