Tiden går...

Orken har inte funnits här till att skriva, året har vara väldigt händelserikt!
Två terminer av undersköterske utbildningen är klara, en graviditet är av klarad.. Och nu sitter vi här med vår ljuvliga dotter Julii.
Julii, vår dotter.. Julii... hon kunde inte komma mer passande in i vårt liv, speciellt mitt... mitt hjärta har fortfarande ett stort hål av saknaden efter den person som betytt så mycket för mig, men med Julii har de blivit lite lättare att leva med det! Vissa stunder blir ja fortfarande fruktansvärt ledsen, tanken på att hon aldrig får se min dotter, hålla min dotter.... men på ett eller annat sätt så finns hon där för julii, det är vad jag tror..
//Lm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0