3 månader i himmelen!

Tänk att det gått 3 månader sen han dog och föddes.. 3 mån! Hela sommaren är luddig och vet knappt vad vi gjort!
3 månader sedan han dog i det som skulle vara den tryggaste platsen på jorden, i sin mammas mage! 

Nu skulle jag egentligen torkat hans tårar efter hans första vaccindprutot? Inte torka mina egna tårar vid hans grav! 

Idag letade jag efter en present till honom, något som skulle passa och som jag kände att han skulle ha, och jag hade gett upp tills jag hittade en söt nalle.. Som fick bo i hans nallehus han fick av sin faster och kusin.. 

Idag har det varit jobbigt.. Önskar hela tiden att allt bara är en mardröm, eftersom att sånt här händer inte!! Man går och klagar en hel graviditet och längtar varenda sekund efter barnet och framtiden tillsammans.. Man ska inte begrava sitt barn.. 
En mamma och pappa ska inte behöva sitta framför en vit liten kista och ta farväl.. Inte behöva sänka ner hans aska i jorden..

Jag saknar honom.. I 3 mån har jag saknat honom varenda sekund!

En ängels vingar, ger chansen att flyga till de som älskar honom mest! 

/L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0