Hallon hallon hallon där i busken!

Idag är en sån där bra dag, en sån dag då allt inte känns helt meningslöst, då strypgreppet runt hjärtat inte Gör så fruktansvärt ont.. Jag älskar dessa dagar!

Hela sommaren har vi pratat om att åka till hallongården, men inte blivit av.. Sommaren bara försvann, och jag undrar många gånger om det verkligen varit sommar, för jag minns knappt vad vi gjort.. Allt är bara så luddigt!!
MEN idag blev de av med en tur till hallongården, åt världens godaste kycklingpaj med en super god hallon lemonad, hallonnektar till Julii samt kladdkaka vilket hon var stormförtjust i! Tog ett varv runt gården och kollade, Julii hittade snabbt sitt favorit ställe, fikatältet som var fullt av hallon i buskarna och ni kan tro att hennes lilla mage fylldes av dessa underbart goda hallon. 

Denna dagen avslutar vi hos Anett där vi bjudit in oss på middag eftersom Ken ändå inte skulle vara hemma. Så nu väntar vi på potatismos och ungsfalukorv!

**En glädjes dag, då håller du mig ihanden och livet känns tryggare min ängel**

\ L 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0