Mix i hjärnkontoret!

Då har det blivit offentligt. Julii och Kian ska få en lillebror!! 

Det är så svårt detta.. Varje dag, varje sekund saknar jag Kian så det gör ont.. Att ha ett barn som man aldrig kommer att få hålla om, lukta på och pussa gör så förbannat ont... 
Gissa då hur denna graviditet känns.. 
Att vara konstant rädd att något ska hända denna bebis något och ändå försöka glädjas.. Det är en jävla berg och dal bana kan jag säga!! 
De första veckorna fick jag stora sömn problem, och ville inte ta in att vi var gravida igen.. Trots att det var det vi ville.  Orken försvann, och jag jag hade inte någon som helst lust att göra något.. Blev sjukskriven igen och låg för de mesta i säng eller soffa!! Tack och lov fick jag lov att börja med mina sömntabl. Så jag kunde stabiliseras igen och utan dem hade jag inte varit där jag är idag!! 
Varje dag är en slags kamp.. En kamp om en önskan om ett levande syskon till barnen.. 
Under några veckor har jag mått bra, fram tills två veckor ca innan rul, och då var det ett rent helvete om hemska tankar och mardrömmar.. Jag var så förbannat rädd när vi gick innanför dörrarna till rul.. Bad skulle vi få se? Slår hjärtat? Är den frisk? Trodde jag skulle tuppa av.. Men snabbt berättades att hjärtat slog.. Vilken lättnad!! 
En sprallig frisk, levandes liten kille.. 

JG är så glad för min bm! Även om det är jobbigt att befinna sig i rummet så är det en sån trygghet med henne.. Skulle aldrig ha någon annan än henne.. Ja vi har ju varit med om mycket tillsammans!! 

Hoppas Kian blir en stolt storebror.. Att han med blir glad! 
Och Julii.. Tror hon kommer bli en bra stora syster, ja det är hon redan.. Hon sjunger ju för Kian och pussar på stenen när vi är där.. 

Just nu njuter jag .. Köpt lite kläder.. Vågat köpa kläder! Jag vet att känslan inte kommer vara länge till.. Så jag får passa på... 

3 barn... Julii, Kian och lillebror❤

Kommentarer
Postat av: Mammic

Hjärtans stora gratulationer till er ,,,,,, o varma kramar för sorgen ni bär

2014-01-05 @ 18:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0